Slide 1 Heading
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 2 Heading
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 3 Heading
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here

I am title

I am subtitle
$ 39
99
Monthly
  • List Item #1
  • List Item #2
  • List Item #3
Popular

I am title

I am subtitle
$ 39
99
Monthly
  • List Item #1
  • List Item #2
  • List Item #3
Popular

Мэдэхэд илүүдэхгүй №13: Яндан мэдрэгч

Мэдэхэд илүүдэхгүй №13: Яндан мэдрэгч Яндан мэдрэгч нь яндангаар гарч буй утааны CO2 буюу нүүрсхүчлийн хийн түвшинг тодорхойлон хөдөлгүүрт орж буй түлш болон агаарын холимогийн харьцааг тохируулж өгөх үүрэгтэй. Газан хөдөлгүүрт машины хувьд яндан мэдрэгч маш чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Sonata 5, Santa Fe зэргийн редуктортай машинууд 1 ширхэг яндан мэдрэгчтэй байдаг бол форсунк системтэй Sonata … Read more…

Read More »

Мэдэхэд илүүдэхгүй №12: Газын насос

Мэдэхэд илүүдэхгүй №12: Газын насос 2005 оноос хойшхи форсунк системтэй автомашинуудад газын насос ашиглагдаж эхэлсэн. Газын насос нь түлшний шугамыг хангалттай даралттай газаар хангах үүрэгтэй ба бензин автомашины насостой харьцуулахад хүч ихтэйгээс гадна электроникийн шийдлээр ажилладгаараа бага зэрэг ялгаатай. Ажиллагааны хувьд PWM буюу Pulse width modulation дохиогоор ажилладаг бөгөөд нарийн ажиллагаатай эд ангид ордог. Газын … Read more…

Read More »

Мэдэхэд илүүдэхгүй №11: Усны помп

Мэдэхэд илүүдэхгүй №11: Усны помп Усны помп нь моторын эргэлтээр хөргөх шингэнд сэлгэлт үүсгэх үүрэгтэй эд анги юм. Помпны ажиллагаа сайн бол хөргөх шингэний халалт үүсэхгүй бөгөөд хөдөлгүүрийн хэвийн ажиллагааг хангах давхар үүрэгтэй юм. Усны помп муудах үндэслэлүүд байдаг. Үүнд: – Тосол, антифризийг цаг тухайд нь солиогүйн улмаас зэврэлт үүсэж помп гацах – Хөргөх шингэн … Read more…

Read More »

Мэдэхэд илүүдэхгүй №10: Очлуур

Мэдэхэд илүүдэхгүй №10: Очлуур Очлуур нь шатах камерт орж ирсэн түлшийг тэслэх үүрэгтэй эд анги юм. Газан машины очлуурын хувьд NGK BKR6ES маркийн хийн түлшинд зорулсан болон шатаалт өндөртэй ашиглалтын хугацаа урт NGK Laser line LPG6 маркийн зүү үзүүртэй очлуурыг ашигладаг. Газан машины очлуур харлах, бохирдох асуудал үүсдэггүй учир шалгахдаа голын электрод болон шаазан их … Read more…

Read More »

Мэдэхэд илүүдэхгүй №9: Форсунк

Мэдэхэд илүүдэхгүй №9: Форсунк Форсунк нь газыг тоосруулж шингэн байдлаар моторын шатах камер луу цацаж оруулах үүрэгтэй түлшний эд анги юм. Газ автомашин LPI буюу Liquid Propane Injection системтэй автомашинд форсунк ашиглагддаг. Форсунк нь цахилгаан соронзон хавхлагатай бa компьютерийн дохионы тусламжтай нээж хаах үүрэгтэйгээр ажилладаг. 2006 оноос хойш үйлдвэрлэгдсэн газ автомашинууд бүгд LPI буюу форсунк … Read more…

Read More »

Мэдэхэд илүүдэхгүй №8: Катушка

Мэдэхэд илүүдэхгүй №8: Катушка Катушка нь хөдөлгүүрт орж ирсэн агаар болон түлшний холимогийг очлуур дээр тог хаяж тэслэх үүрэгтэй эд анги юм. Катушка нь акуммуляторын 12 вольтын хүчдэлийг 30000-40000V болгон өсгөх үүрэгтэй нэг төрлийн өсгөх трансформатор гэж ойлгож болно. Хөдөлгүүр тус бүртээ катушкатай автомашин нь компьютерийн дохионоос мэдээ авч оч хаядаг. Таслан хуваарилагчтай буюу транблюртэй … Read more…

Read More »

This is the heading

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

This is the heading

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here